En promenad till knalleland

08:36 Edit This 3 Comments »

Hej på er! Idag tog jag mig en promenad till knalleland för att handla lite grand.........observera lite grand. När jag skulle ta bussen därifrån så hade jag med mig fyra kassar med mat hem, plus en stor påse torrfoder till hund, och varmt hade det blivit ute. Nu ska man ju inte klaga på värmen när den äntligen är här, men att sitta på en buss med en hel skolklass och ett litet barn som skriker hysteriskt, och någon apparat håller på att pipa hela tiden med en massa kassar i knät, då får man räkna till tio många gånger för att behålla lugnet:p
Men sen var det bara såååå skönt att komma hem igen och sätta mig med en kopp kaffe
Och gosa med Elliot.
Nu ska jag ta och gå ut en sväng med Pellisen, jag menar Elliot.
Ha en bra kväll. Vi ses.

3 kommentarer:

Indra sa...

Jisses, jag hade förmodligen strypt både skolklass, skrikiga ungen och slagit sönder apparatskrället! Haha!

Förresten, vad sägs om lite kaffe och nybakade kanelbullar uppe hos oss idag? ;-) Ta med dig PELLISEN! *skratt*

Puss och kram! //Mull

Nicole sa...

Grattis på mors dag kära mamma. Synd att jag inte har chans att komma idag, men älskar dig massor. Pussar och kramar i mängder

Viola Linnéa sa...

Tack gumman älskar dig med, hör av dig för i morgon Kram.