11:48 Edit This 4 Comments »

God kväll.
Idag har jag flugit omkring och städat och fejat överallt. Jag har nog varit övertrött på något sätt, eller så är det vårat underbara väder som inte vet vilket håll molnen ska gå, ska det bli sol, eller regn kanske lite hagel, eller varför inte snö. Just så har det varit idag, man blir ju alldeles förvirrad.
Jag har inte varit i trädgården och pysslat på två hela dagar, hur ska jag stå ut tills det blir fint väder igen.
Jag har tröstat mig med kaffe och kakor flera gånger om idag, och i morgon ska jag fortsätta med mer fika hemma hos Vanja. Nä, vad håller jag på med, hålla på att klaga så där. Det fina vädret kommer det vet jag, och föresten det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ha ha.
Nu vill Eliott gå ut och kissa eller något annat vad vet jag, sen ska jag krypa till kojs.
ha det så bra och sov så gott vi ses.

4 kommentarer:

Indra sa...

Haha! Jag hör att du blev lika paff som vi när det började snöa igår. *skratt* Himla lustig sommar måste jag säga... Hehe!

Mindre kul är det ju att lilleman blev sjuk nu, men jag hoppas han är på bättringsvägen nu. Det är lite tidigt att säga, men han verkar i allafall lite lungare, och det är ju ett gott tecken.
Vi hörs senare!

Kramizar! //Mull

britta sa...

Vad jobbigt det verkar med ditt staket.Synd jag inte behöver ett,jag vill bara ha en liten grind.Kram

Britta sa...

Jag o Ann sitter här o äter frukost o tackar för senast.Vi kollade på videofilmen igår,den blev jättebra.Ni är välkomna till oss när det passar.Kramizar!

Annelill sa...

Håkan ska sätta upp mitt staket nu.
Vad roligt att filmen blev bra,
det skulle vara kul att få se den någon gång.
Hälsa Ann och flickorna, så hoppas jag vi kan komma snart.kramisar till er alla.