Galen på staketet

23:42 Edit This 2 Comments »




Godmorgon! Jag blir GALEN! Jag har tagit bort ett gammalt staket runt min altan som har legat på min gräsmatta hela våren,
och jag vet inte hur jag ska få bort det.
Inte nog med det, jag fick ett annat begagnat av en granne som dom hade tagit bort, som visade sig att det inte går att sätta upp det.
Alltså........Nu har jag halva trägården full med gamla staket som bara ligger och skräpar, Dom vänner jag har som kanske skulle kunna hjälpa mig och forsla bort det har inget drag på bilen, Jag går snart ut och sågar sönder det i bitar och lägger det i plastpåsar.
Ja ja, nu har jag fått ur mig det här, så nu ska jag börja dagen och se vad den för med sej.
Ha en bra dag vi ses.

2 kommentarer:

Nicole sa...

Usch vad trist att du inte kunde få upp staketet :/ Men om jag får säga vad jag tycker så är det mycket finare på altanen nu när du bara har den lilla runt om allting. Trädgården ser större ut och det känns som om allt hör ihop på ett annat sätt. Mycket fint har du det där nu :)

Pusar

Annelill sa...

Håkan ska sätta upp det.
Det är mest för att jag ska slippa att jaga Elliot, så att han inte hoppar över staketet utanför.
Kramisar.