Vakert väder, äntligen!

01:34 Edit This 3 Comments »


Godmorgon på er därute i det vackra vädret.
Jag har snart fått klart i trädgården ska bara måla min trädgårdsmöbel och ett staket ......Ok jag mena Dennis ska göra det. Men han har gått och blivit sjuk, så jag får väl ha tålamod någon dag till.
Men man blir aldrig riktig klar, för det är både gräsklippning, och rensning i rabattena hela .sommaren, men det är en underbar känsla att ligga där o rensa.Trädgårdshandskar vad är de? NÄ man ska kunna känna jorden mellan fingrarna och det luktar ju så gott.
Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av det vackra vädret. Ha det så skönt ni också vi ses.

3 kommentarer:

Indra sa...

Åh vilken fin bild på Pellisen! :-) Helt underbar! Hoppas du haft en skön dag i trädgården. Själv har jag tagit det lugnt idag, jag mår inte riktigt bra. :-( Så det blev ingen mc-tur för mig ikväll.

Nu ska jag vila lite igen. Ha det så gott och hälsa Dennis att krya på sig!
Kramizar//Mull

Nicole sa...

Haha vad dum har ser ut :P

Tess sa...

Hehe, trodde det var ett gosedjur på bild först;) Fick huvudvärk bara av att läsa om din "lilla" prommenad. Fy, vad jobbigt. Pussisar