00:14 Edit This 2 Comments »


Godmorgon på er!
Ja då var jag här igen! Jag hoppas ni har haft det bra trots det hemska regnet och kylan,
Det är mitten på juni men det kan man inte tro.
Men det hindrar inte mig att gå ut med vattenkannan, jag har nämligen sått gräs längst in vid husväggen, dit inte regnet når.
Men det ser nog konstigt ut, och det är nog många som undrar hur jag mår när jag springer där och vattnar när det regnar.
I förra veckan öppnade dom mataffären lidl här, hade jag vetat vilken kö det var så hade jag aldrig gått dit, dom tryckte på från olika håll. Så säger han som släpper in, gå lite bakåt så dom kommer in med kundvagnen, samtidigt som en annan dörren bakom säger att vi ska gå framåt, jag känner hur jag blir plattare och plattare. Vad är det med människor är det först som gäller.
Idag funderar jag på att gå till en ny inredningsbutik som dom har öppnat, inte långt härifrån
det blir en lagom promenad. Jag har beställt sol ha ha. Ha det bra vi ses.

2 kommentarer:

Ida <3 sa...

Hej hej Kikade in genom Indra.
Ser att du har Pudel som jag =)
Ha en fin dag.
Kram

Annelill sa...

Hej vad roligt! Jag har haft andra raser tidigare, men har alltid varit nyfiken på pudel.
och det var det bästa jag gjorde när
jag köpte Elliot.
Ha det så bra.
Kram.