Inte min dag idag!

05:00 Edit This 3 Comments »

Hej hej! Idag är det inte min dag.
Det började med att jag såg fram emot att få åka på hundutställning, så i sista minuten fick jag reda på att det var i morgon. Då bestämde jag mig för att gå till en inredningsbutik som tar en timma att gå fram och tillbaka, väl framme efter att ha gått i solgass hela vägen, var det........STÄNGT.
Jojomen! så det var bara att knalla tillbaka. Jag gick på skuggsidan hem där det inte var någon trottoar lite dumt! det åkte förbi en bil och tutadepå mig då gick jag klart över på andra sidan
Han hade ju rätt, och jag kände mig lite dum.
Ska jag nu få gå resten av vägen i solgass. Nä! jag hittade en väg in i skogen och jag gick och gick, och jag tänkte, tar aldrig vägen slut. DEN vägen kan jag nog gena genom tänkte jag, VIST den slutade halvägs runt en sjö, så det tog mig ytterliga 20min att komma hem. Men nu är jag äntligen hemma och ska ta mig en kall ducsh
Och i morgon SKA jag på hundutställning. Ha det så bra i det vackra vädret Vi ses.

3 kommentarer:

Nicole sa...

Nä stackars dig. Viken otursdag du haft. Speciellt när du såg fram emot något roligare som utställningen. Såna promenader råkar alltid bli av när vädret är som värst. Antingen för varmt, kallt eller regnigt. Hoppas ni haft det trevligt idag i alla fall. Många kramar

Nicole sa...

Glömde skriva.. Elliot är helt ljuvlig på den bilden. Perfekt tagen med tassen och han ser så bedjande ut ;)

Nicole sa...

Ja det ska du veta mams. Jag lär bo hemma hos er resten utav sommaren nu för lite gräs under fötterna. Hade jag haft pengar till det, skulle jag ha köpt er en pool med ;)