Hundar i varma bilar

01:07 Edit This 4 Comments »

Godmorgon på er ! Det är fortfarande fint väder, men nu ska det vist bli lite regn, det ska bli skönt för det behövs.
Jag var på hundutstälning förra helgen, och fick höra att det var någon som hade lämnat sina hundar i en varm bil, varav en av dom dog.
Jag begriper inte vad det är för människor som kallar sig djurvänner som gör något sånt.
Fattar dom inte? eller vad är det som är fel.
Tänk den stackars hunden som dog.
Nu ska jag göra lite i ordning för om en liten stund kommer Indra och Nicole mina döttrar med barn o hundar dom ska bjuda på paj och fikabröd till kaffet, det ska bli mysigt.
Hej med er så länge, vi ses.

4 kommentarer:

Dennis sa...

Folk är tröga...Dom tror inte det ska hända deras hundar. O dom lär sig inte...

Annelill sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Annelill sa...

Så är det, Tyvärr.

Nicole sa...

Jag har førmodligen inte rætt nummer. kan det inte helt utantill. skicka det på mejl. Usch vad jag saknar boss nær jag ser honom på bild :(

puss