Underbara Boss!

12:10 Edit This 1 Comment »




Godkväll på er! Jag har varit djurvakt i några dagar.
Dels har jag passat Indras katt, sen har jag åkt hem till Nicoles katt. Så har jag passat Nicoles underbara Boss Hemma hos mig. Både Elliot och Boss har legat på var sin sida om mig i sängen, tryckta intill mig.... dom godingarna, Att man får räta ut varenda led i kroppen när man vaknar
det står man väl ut med, när det första jag ser när jag slår upp mina ögon, är två par rådjursögon som tittar på mig. Då är det bara att gå ut med dom små liven, för kissa det måste man.
Det är bara det att Elliot brukar bara göra ifrån sig det värsta, sedan går vi in igen och myser med en kopp kaffe till mig, och en liten hundkaka till Elliot.
Trodde jag ja! Det är knappt jag hinner att öppna dörren fören Boss tränger sig emellan haha. OCH SEN. Elliot som vill gå in när han är klar, drar bakåt Och Boss drar framåt. Vad tror ni vi får göra JO......Vi får göra som Boss vill, ta en promenad, han är ju våran gäst, han har en sådan energi lille Boss, Jag fäste mig verkligen vid honom så det var lite konstigt att lämna honom ifrån mig igen. Ja ja nu är klockan så mycket så jag får ta och gå en sista tur med Elliot.
Ha det så bra så ses vi.

1 kommentarer:

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Haha, nu kom jag äntligen rätt :)
Ville ju titta in och säga hej och tacka för dina fina kommentarer!
Visst är det mysigt att sova omgiven av vovvar ... du kanske får blodad tand nu och skaffar en "tvåa" du med! :)
Ha det så bra! Kram från Emma, Maggie & Dolly