23:47 Edit This 2 Comments »



Hej hej! Elliot heter jag! Men det vet ni ju. Matte är lite trög med att blogga, så jag tänkte jag hoppar in. Jag vill berätta om mitt stora intresse, det är när jag får följa med matte och åka buss ner till stadsparken i stan,där vi sätter oss på en parkbänk. Där kan jag sitta i evigheter och bara titta på allt som rör sig. Ibland går det förbi en hund då säger matte att det låter som om jag har en motor i min hals, vad hon nu menar med det. Sedan har jag mina två kompisar Loxy och Boss, vi härjar vilt när vi sätter igång. Matte har försökt att få i mig i sjön för att bada men jag vill inte! då blir man ju blöt. Nu ska vi snart åka till landet, där har dom en stor hund, jag tycker inte om stora hundar så jag är lite skakis, men han ska visst vara väldigt snäll. Dom har också en massa hästar och katter. Så ni förstår vad kul jag ska ha, haha. Nä nu känner jag hur det börjar tränga på, så nu ska jag säga till matte att jag vill gå ut. Hej då med er, och tänk på mig när jag möter den stora hunden det är visst en Leon berger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go´morron! Tack så mycket för att ni kunde komma i helgen. Var så jättekul, och tack för all hjälp. Kramisar i massor!
/Tess

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....