Styvmorsvioler

08:04 Edit This 1 Comment »





Hejsan!
I dag när jag var ute och gick en promenad med Elliot, så såg jag ett hav med styvmorsvioler. Helt underbart fint, och jag var bara tvungen att ta ett kort. Blommorna var inne i en trädgård, så jag fick kliva över ett staket för att komma dit, med Elliot under ena armen och det var rena turen att jag inte stod på huvet. Sedan skulle jag tillbaka igen......Samma prossedur. Ja, vad gör man inte för att få ta en bild.
Samma sak var när jag var hos Indra, min tös, jag var bara tvungen att fota henne när hon var uppe i sina trägårdsbestyr så det är inte bara jag som är trädgårdstokig.
När Indra skulle ta fram en kruka med en växt som hon hade satt, så tittade hon i den och sa..
"VAR är min växt?".........Jag vet att Elliot är väldigt förtjust i gräs, men nu rök hennes växt också.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, och sedan ska jag gå ut igen.
Vi ses.

1 kommentarer:

Indra sa...

Hej mamsen! Underbar bild på alla styvmorsvioler! :-)
Mindre underbara bilder på mig, men roliga. :-D Så jag stal dem..hehe!

Ha en mysig kväll! Kramizar//Mull