Bakluckeloppis

14:00 Edit This 1 Comment »



Hej på er nu har jag varit på loppis:) och ett par fynd hittade jag. En äkta hedematta.........Som jag har letat efter en sån, och nu fick jag tag i en för 20kr. Jag blev bara så glad, och en fin stekspade för tre kr. Det låter kanske inte så roligt, men med tanke på att jag hade tejpat skaftet på min gamla för att jag inte ville slänga den så var det väldigt bra. Sen köpte Indra (min tös) fyra underbara tallrikar i porslin som hon gav 10kr för, och jag fick två av henne.
Sen började det regna så det var bara att gå hem med våra kap. Våra hundar var genomblöta men
leka måste dom, så vi släppte dom på fotbollsplanen och hjälp vad dom rusade runt.
Sen kom Indra ner till mej och åt middag som Dennis hennes bror hade gjort, köttfärsröra med en
massa gott i och makaroner och hon hade med sej hennes supergoda fikabröd som hon har bakat.
Nej, nu måste jag gå och lägga mej. Det är alldeles för sent, för i morgon kommer min andra dotter med familj och ska visa upp sin nya hund, en chihuahua!
Godnatt med er vi ses.

1 kommentarer:

Nicole sa...

Jösses vad roligt det är att läsa din blogg. Du skriver så intressant och roligt :)
Mattan är en exakt sån vi själva hade innan, den är jättehärlig! Ett tips bara: Tvätta den inte i maskin, eller oxå... torka den inte i tumlaren.. jag vet inte vilket av det som förstörde våran. Puss puss Emma