Trädgårdsfix

09:40 Edit This 1 Comment »

Nu är jag här igen, och jag är helt slut men jag mår suveränt bra. Jag har nämligen vänt upp och ner på min trädgård. Jag har grävt ett land som är 35m långt och gräsplantorna har jag tagit och lagat min gräsmatta med. Jag har fått stora fina plantor utav en snäll granne som förhoppningsvis ska bli Liljor, men dom ser alldeles ledsna ut. Vad ska jag göra, är det någon som vet?
När jag skulle sätta mina potatisknölar vad fanns det där då .....jo myror i massor! Jag tänkte nä, det är inte sant...men så fick jag reda på att jag kan pudra över kanel, och jag tror faktiskt att det har hjälpt... så nu ska jag sätta ner mina knölar och hoppas på potatis.
Nu ska jag ta Elliot och gå upp till min största tös vi ska ha en tjejkväll för hennes sambo jobbar inatt.
Ha det bra så ses vi.
.

1 kommentarer:

Nicole sa...

Hoppas du hade det trevligt hos Syster mamsen. VI funderar på att göra en äppelpaj idag,kan vara väldigt gott ;)

Snart måste vi träffas igen. Både för att jag vill träffa min mamma, ge henne sitt godis och visa henne min vovve ;)

Många kramar och pussar