Nej till alla måsten!

04:21 Edit This 1 Comment »


Hej på er! I dag är det en riktigt skön dag där jag känner att jag kan lägga ner alla måsten.
Jag är inte ute allt för länge idag, om jag slipper. Men när Elliot ställer sej på bakbenen och krafsar hysteriskt på mina ben för att han vill gå ut, då glömmer man vad det är för väder.
Sen är det skönt att komma in i värmen och krypa ihop i soffan med en kopp te.
Men hjälp! jag måste ju hänga upp min tvätt, och så måste jag ju........NÄ nu är jag där igen, ja ja.
Gillar ni loppis? på lördag är det bakluckeloppis här, dom började med det här hemma för ett par år sen, och jag har hittat riktiga fynd. Vi får se om jag hittar något i år med,då får ni se det här.
Nu ska jag laga lite middag, det blir grönsaksbiffar idag har ni inte smakat det så ska ni absolut göra det. Hej på er vi ses

1 kommentarer:

Indra sa...

Tack för en god middag och en mysig kväll mamma. :-)
Nu ska jag gå och lägga mig. Jag är helt slut. Vi hörs i morgon.
Massa kramizar och pussisar!

//Mull