Min sommarmorgon.

23:52 Edit This 1 Comment »

Det här var förra sommaren
Jag sitter på min altan klockan 7 på morgonen och jag bara måste skriva ner det jag känner och ser. Finns det någonting som är vackrare än en tidig sommarmorgon?
Jag tappar nästan andan. Jag skulle kunna sitta häri evighet. Naturen har vaknat,fåglar,humlor, flugor och en och annan geting susar förbi.
Någonstans långt borta i skogen hör jag ett hoande". Jag kan bara tänka mig hur det är längst där inne, där rådjur, harar och kanske också en liten räv är.
Jag hade givit mycket för att få vara där med kikare och kamera så att jag sedan under den mörka årstiden kunde ta fram de fina bilderna och drömma mig tillbaka.
Säj sedan att det inte skulle finnas någon skapare! Jag önskar bara att vi människor var lite mer rädda om det vi har.

1 kommentarer:

Indra sa...

Mycket tänkvärt...