Lördagsmiddag

10:16 Edit This 0 Comments »



Hej alla! Igår blev jag bjuden på middag hos Vanja och Håkan, smaskig pannbiff och Håkans underbara sås. Vanja hade lagt in gurka för första gången och den blev verkligen lyckad.
Sedan blev det kaffe och nybakad sockerkaka, sen var det knappt man kunde resa sig.
Men som vanligt när Elliot krafsar på mina ben och han vill gå ut, ja då är det bara att försöka få med sig hela kroppen ut.
Och väl ute så blev det en promenad.
Min syster skickade mig en bild som bara är jag, när jag håller på i min trädgård...haha.
Nu har jag fått hem en begagnad trädgårdsmöbel som jag ska måla, eller rättare sagt min son har lovat att göra det, jag får nog på min lott, att skrapa bort gammal färg:p
Nu ska jag sätta mig och mysa en stund i soffan innan det är dax att krypa till kojs. Godnatt på er vi ses.

0 kommentarer: